AroucaGe transformerAkan melebihi jangkaan

  • masa pelepasan:2024-04-01 18:37:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:368
  • Penerangan pantas:

    Arouca,Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiPasukan pengubah kuasaAroucaIsolasi bolt penyancar inti melalu

Kandungan artikel

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Pasukan pengubah kuasa

AroucaIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak,AroucaGambar pengubah kuasa, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Najaf(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


AroucaGe transformerAkan melebihi jangkaan



Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Cipta kecerdasanManufacturing process and steps of dry-type transformer

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


AroucaGe transformerAkan melebihi jangkaan



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

PenawaranMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang,AroucaKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkan,AroucaPemulihan pengubah kuasa, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas izolasi akan lambat tua, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

AroucaMaklumat produk lain
  • FoggiaMesin pembukaan lembaran automatikPenghantaran yang baik

    FoggiaMesin pembukaan lembaran automatikPenghantaran yang baik

  • OitaPetikan pengubah jenis 800 keringKeperluan untuk penyelenggaraan

    OitaPetikan pengubah jenis 800 keringKeperluan untuk penyelenggaraan

  • LiaoningPlatform penangkapan hidraulik produksiAnalisis proses pembuatan

    LiaoningPlatform penangkapan hidraulik produksiAnalisis proses pembuatan

  • LiaoningPemasangan paksi boarding hidraulikApa jenis karbon yang ada

    LiaoningPemasangan paksi boarding hidraulikApa jenis karbon yang ada

  • Frankfurt am MainJembatan naik hidraulik bergerakKebaikan dan keburukan dan cara meningkatkan kualit

    Frankfurt am MainJembatan naik hidraulik bergerakKebaikan dan keburukan dan cara meningkatkan kualit

  • Frankfurt am MainPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriKelenturan

    Frankfurt am MainPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriKelenturan

  • Frankfurt am MainPangkalan mengangkat berputar3 kategori

    Frankfurt am MainPangkalan mengangkat berputar3 kategori

  • MatsuyamaPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringKaedah penyimpanan di persekitaran

    MatsuyamaPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringKaedah penyimpanan di persekitaran

  • segera:Peringatan: Maklumat AroucaGe transformerAkan melebihi jangkaan memberi anda AroucaGe transformerAkan melebihi jangkaan oleh syarikat kami, perkhidmatan AroucaGe transformerAkan melebihi jangkaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AroucaGe transformerAkan melebihi jangkaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AroucaGe transformerAkan melebihi jangkaan. AroucaGe transformerAkan melebihi jangkaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AroucaGe transformerAkan melebihi jangkaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!